Sok z buraka pomoże Ci wyrzeźbić sześciopak oraz poprawi Twoją wydolność siłową

Skuteczność potwierdzona badaniami

Czy sok z buraka faktycznie pomoże Ci w treningu siłowym oraz sprawi, że na Twoim brzuchu pojawi się sześciopak?

 

Sok z buraków przed treningiem

Badania naukowe dowodzą iż spożycie soku z buraków przed treningiem korzystnie wpłynie na Twoją wydolność i poprawi ją nawet o 5-8%. Zawarty w burakach azotan doskonale wspomaga gospodarkę tlenkiem azotu. Aby jednak w maksymalnym stopniu wykorzystać dobrodziejstwa buraka należy wypić pół litra soku 30 minut przed intensywnym treningiem. Pamiętaj, że sok należy robić tylko i wyłącznie z surowych buraków.

 

Jak wiadomo sól kuchenna jest niezdrowa i należy unikać jej spożywania w nadmiernych ilościach. Tak więc unikaj doprawiania soku solą kuchenną, gdyż wpłynie ona negatywnie na ćwiczenia i efekty nie będą takie jak zakładaliśmy na początku. Kolejną zaletą płynącą prostu z buraków są przeciwutleniacze, które łagodzą stres i wpływają na szybszą regenerację organizmu po intensywnym treningu.

 

Płaski brzuch/sześciopak bez ćwiczeń?

Jeżeli mówiąc ”bez ćwiczeń” masz na myśli po prostu niećwiczenie mięśni brzucha, to owszem jest to możliwe. Jednak nie musimy  chyba mówić, że całkowita rezygnacja z treningu przyniesie wręcz odwrotny efekt. Wystarczy, że podczas ćwiczeń będziesz pamiętać aby napinać mięśnie brzucha np: podczas przysiadów z obciążeniem napinaj brzuch, gdy tylko będziesz się prostował. Pamiętaj o wypuszczaniu powietrza!

 

Dzięki tak niewielkiej zmianie w treningu Twój tułów stanie się znacznie mocniejszy, a brzuch zdecydowanie bardziej atrakcyjny. Jeżeli zadbałeś już o mięśnie brzucha to najwyższy czas na ich odsłonę. W tym przypadku praca nie będzie odbywać się na siłowni, a w kuchni. Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę jakie spustoszenie w naszym organizmie może wywołać lektyna. Białka te osłabiają wchłanianie witamin oraz minerałów, winą tego jest przyklejanie się lektyny do błon komórkowych. Także unikaj soi, fasoli oraz orzechów.

 

Dobrą decyzją będzie również rezygnacja z węglowodanów na śniadanie, a zamiast tego zastąpić je białkiem oraz tłuszczami. Na węglowodany również przyjdzie czas, także się nie martw. Po treningu dobrze jest spożyć solidną porcję węglowodanów (30g na 15g białka) oraz na noc. Brzmi dosyć dziwnie, prawda? Jednak dzięki temu Twój organizm przez cały dzień będzie korzystał z tłuszczu by wytworzyć energię, natomiast przed snem uzupełnisz zapasy glikogenu podnosząc tym samym poziom serotoniny w mózgu. To wszystko sprawi, że Twój metabolizm będzie działał na najwyższych obrotach. Powodzenia i do dzieła!

 

Zagłosuj

6 points
Upvote Downvote

Total votes: 6

Upvotes: 6

Upvotes percentage: 100.000000%

Downvotes: 0

Downvotes percentage: 0.000000%

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *